Ameriški državljan
Vsako leto se skoraj milijon ljudi odloči, da bodo postali državljani ZDA. Režiserka Alexandra Pelosi razišče postopke naturalizacije v vseh 50 zveznih državah, da bi ugotovila, zakaj bi bili radi vsi Američani.