Godzilla vs. Kong
Legends collide when Kong and his protectors undertake a perilous journey to find his true home. Joined by Jia, a young orphaned girl with whom he has formed a unique and powerful bond, they unexpectedly find themselves in the path of an enraged Godzilla.