Comic Sans
Alan Despot goes to the island of Vis and finds himself torn between his eccentric father, an ex-girlfriend and her fiancé.
After trying in vain to patch up his relationship with his girlfriend, Alan Despot (30), a successful graphic designer goes to the island of Vis and finds himself torn between his eccentric father, another ex-girlfriend and her fiancé.