Duff Goldman dan pasukannya melawan pasukan Henderson Gonzalez untuk membuat kek pemangsa laut yang ada elemen terapung. Juri Amaury Guichon, Sherry Yard dan tetamu istimewa Paul de Gelder terpesona, tetapi hanya satu kek yang boleh menang!