Truth or Dare
Walaupun terletak di pusat kerubut emas BC terkenal, tanah pasangan pelombong ini tidak hasilkan emas. Had Freddy dan Juan diuji ketika penyelamatan menjadi peningkatan dua loji; mereka berdepan dengan loji cuci terlalu rumit yang digelar "The Octopus."