All the Pretty Gold
Dua pelombong baru di MT sangat perlu menggandakan emas mereka selepas permulaan musim yang buruk. Berdepan krisis peribadi, Juan sertai Freddy ketika mereka ikuti kesan terowong lombong lama dan gunakan teknologi baru untuk cari emas saluran sungai kuno.