Gold Today, Gone Tomorrow
Apabila ketulan emas kehabisan di lombong pasangan ini, mereka mesti siasat jika ia masalah pelombong atau lombong. Berdepan operasi yang rosak, mereka bina penggoncang baru dan mekanisme gunting sluis baru, membuat segala-galanya dari mula.