Urkel Saves Santa: The Movie!
Steve Urkel yang bijak, namun sering terlibat dalam kemalangan mencari Santa untuk mengembalikan semangat Krismas di bandar.
Steve Urkel yang sering ditimpa kemalangan mencari Santa dengan harapan mereka boleh bersama-sama menghidupkan semula semangat Krismas di bandar.