Those Who Wish Me Dead
Ahli bomba wanita dan budak lelaki berusia 12 tahun bertarung nyawa ketika dua pembunuh upahan mengejar mereka melalui hutan yang sedang terbakar.
Seorang ahli bomba wanita dan seorang budak lelaki berusia 12 tahun bertarung untuk nyawa mereka ketika dua pembunuh upahan mengejar mereka melalui hutan belantara di tengah-tengah kebakaran yang marak.