Teen Titans Go! & DC Super Hero Girls: Mayhem in the Multiverse
Apabila DC Super Hero Girls, Legion of Doom, dan Teen Titans Go! bertemu dengan dewi Krypton purba, hasilnya pastilah telatah dan aksi menarik serta mencuit hati!