Sherlock Gnomes (HBO)
Apabila Gnomeo dan Juliet mendapati bahawa seseorang menculik gnome taman di seluruh London, hanya ada satu gnome untuk dipanggil...Sherlock Gnomes!!
Apabila Gnomeo dan Juliet tiba di London, kebimbangan terbesar mereka ialah menyiapkan taman untuk musim bunga. Mereka mendapati bahawa seseorang sedang menculik gnome taman di seluruh London dan hanya ada satu gnome untuk dipanggil...Sherlock Gnomes!!