Scooby-Doo! and Krypto, Too!
Para wira terhebat dunia, The Justice League, telah hilang dan Phantom mengambil alih ibu pejabat mereka, Hall of Justice.
Para wira terhebat dunia, The Justice League, telah hilang dan Phantom mengambil alih ibu pejabat mereka, Hall of Justice. Kini, tinggal Scooby dan kawan-kawan untuk selesaikan misteri dan selamatkan wira kita dengan bantuan Krypto Si Anjing Super.