River Wild
Seorang abang dan adik yang saling menyayangi tetapi tidak mempercayai antara satu sama lain memulakan pengembaraan rafting di arus deras bersama sekumpulan kecil, termasuk rakan kanak-kanak mereka (seorang bekas banduan) yang ternyata berbahaya.