MaXXXine
Hollywood pada 1980-an, bintang filem dewasa yang bercita-cita tinggi, Maxine Minx, akhirnya mendapat peluang besar. Namun, seorang pembunuh misteri mula mengintai para bintang di Hollywood, jejak darah yang ditinggalkan mengancam masa lalunya.