The Man With The Iron Fists (HBO)
Sewaktu memburu harta karun, sekumpulan pahlawan, pembunuh upahan, dan seorang askar British yang berpaling tadah pergi ke sebuah kampung di China, di mana seorang tukang besi berusaha untuk mempertahankan dirinya, orang kampungnya dan rumah mereka.