Justice League: Throne of Atlantis
Dua watak baharu daripada EC ditambah ke dalam filem epik DC Universe, di mana Aquaman dan Justice League berhadapan dengan Orm, iaitu senjata dunia lain dan kebarangkalian yang berbahaya.