Black Money
Seorang pendakwa di Seoul, Yang Min-hyuk, dikenali sebagai 'Bulldozer', terkenal dengan cara agresifnya dalam penyiasatan. Tiba-tiba, kaedah agresifnya terbalik apabila suspek di bawah penyiasatannya membunuh diri.