Reno vs. Turnkey in Cork, Ireland
Despite a massive housing crisis, a Seattle couple with a lifelong dream to move abroad relocates to Cork, Ireland. She's looking for a fixer-upper, but with his job starting right away, he wants something that's move-in ready.