A Family Mission in Chiang Rai, Thailand
After building a nonprofit in Honduras, an adventurous couple moves their family to Chiang Rai, Thailand. They're looking to continue their global mission to help the less fortunate, but finding a home that meets both their wish lists may be a challenge.