Sherlock Gnomes (HBO)
When Gnomeo and Juliet discover that someone is kidnapping garden gnomes all over London, there's only one gnome to call ... Sherlock Gnomes!!
When Gnomeo and Juliet first arrive in London, their biggest concern is getting their garden ready for spring. However, they soon discover that someone is kidnapping garden gnomes all over London, and there's only one gnome to call ... Sherlock Gnomes!!