September 5
Based on true events at the 1972 Olympics, a hostage crisis forces TV exec Arledge to push an untested sports producer to report live news.
Based on true events at the 1972 Olympics, a hostage crisis forces TV exec Arledge to push an untested sports producer to report live news. With lives at stake and the world watching, this broadcast reshapes journalism forever.