Dog Man (HBO)
After a harebrained surgery fuses a loyal K-9 with his human police officer owner, the crime-fighting Dog Man is born!
When a loyal K-9 and his police officer are injured on the job, a harebrained but life-saving surgery fuses them together into Dog Man, who is sworn to protect and serve... and fetch, sit and roll over.