Transformers: The Last Knight
Quintessa hjärntvättar Optimus Prime och beger sig till jorden i jakt på en uråldrig stav. Cade, Bumblebee och Autoboterna måste hitta den fort, samtidigt som de flyr från en fiendestyrka.