Skin
Baserad på den verkliga historien om Bryon Widner - nynazisten som når botten och bestämmer sig för att vända sitt liv. Tillsammans med en afroamerikansk aktivist, kvinnan han älskar och FBI, försöker han bekämpa den kultur han är sprungen ur.