Ser du månen, Daniel
I 398 dagar var den unge danske frilansfotografen Daniel Rye gisslan hos terrororganisationen Islamiska staten i Syrien tillsammans med flera andra utlänningar, bland annat den amerikanske journalisten James Foley.