Prince Andrew, Maxwell & Epstein: A Faking It Special
Experter inom kroppsspråk, lingvistik och rättsmedicinsk psykologi utreder den vanärade finansmannen Jeffrey Epsteins, Ghislaine Maxwells och Prins Andrews ord och handlingar.