My Home
I 20 år levde familjen Enache med far, mor och nio barn i Vacaresti-deltats vildmark utanför Bukarest. De levde i perfekt harmoni med naturen tills de jagades bort från sitt paradis och tvingades anpassa sig till livet i storstaden.