Monster Hammerheads: Killer Instinct
Dr Tristan Guttridge försöker bevisa att hammarhajar kan bli gigantiska - om de jagar andra hajarter.
Dr Tristan Guttridge försöker bevisa att hammarhajar kan bli gigantiska - om de jagar andra hajarter. Enda sättet att bevisa tesen är att ta vävnadsprov från några av jordens största hajar.