Monolith
En journalist vänder sig till podcastmediet för att upprätta sin karriär efter att hennes rykte hastigt dalat.
En journalist vänder sig till podcastmediet för att upprätta sin karriär efter att hennes rykte hastigt dalat. När hon hittar vad hon tolkar som ett bevis på en utomjordisk konspiration tar det plötsligt fart.