The Day We Died
I kölvattnet efter Charlie Hebdo-dådet har den nyligen frisläppta brottslingen Omar en agenda.
I kölvattnet efter Charlie Hebdo-dådet har den nyligen frisläppta brottslingen Omar en agenda. Under tiden lever filmskaparen Finn, väktaren Dan och den slitna AKS-tjänstemannen Rico sina vardagsliv ovetande om sitt gemensamma öde.