Jackass Shark Week Special
Johnny Knoxville skickar ut Steve-O, Chris Pontius och en ny medlem av Jackass på ett stort Shark week-uppdrag. I en serie av hajstunt prövas deras mod och smärttröskel när de utmanar myter om hajar.