It: Chapter 2
Efter 27 år får Losers Club ett samtal från sin vän Mike Hanlon som säger att Pennywise är tillbaka.
Efter 27 år får Losers Club ett samtal från sin vän Mike Hanlon som säger att Pennywise är tillbaka. De bestämmer sig för att hålla sitt löfte och återvända till sin gamla stad för att göra slut på den onda clownen för gott.