Insidious
Kort efter att en familj flyttar in i ett hus upptäcker de att mörka andar har tagit över deras hem och att deras son oförklarligt har hamnat i koma. I ett försök att fly flyttar de igen, bara för att inse att det inte var deras hus som var hemsökt.