Grey Gardens
Det här dramat, som baseras på de liv som berättades om i Maysles-brödernas tidlösa dokumentär Grey Gardens från 1975, handlar om ”Big Edie” Beale och hennes dotter ”Little Edie”, Jacqueline Kennedy Onassis faster och kusin.