Ghosts of Abu Ghraib
Den kritikerrosade filmskaparen Rory Kennedy försöker blicka bakom löpsedlarna för att undersöka den psykologiska och politiska kontexten som tortyren skedde i i den kraftfulla dokumentären Ghosts of Abu Ghraib.