Expedition Unknown: Shark Trek
Josh slår sig samman med sin barndomshjälte William Shatner och de beger sig till hajrika vatten för att komma nära ett rovdjur i näringskedjans topp.
Josh Gates slår sig samman med sin barndomshjälte William Shatner och de beger sig till hajrika vatten för att möta rädslan och komma nära ett rovdjur i näringskedjans topp.