En runda till
Berättelsen om en grupp vänner som tror att en rimlig mängd alkohol lär dig att vara öppen mot omvärlden.
Berättelsen om en grupp vänner som tror att en rimlig mängd alkohol lär dig att vara öppen mot omvärlden. Detta leder Martin och hans tre vänner in i ett experiment.