Dawn Of The Monster Mako
En fyra meter lång makrillhaj siktas i vattnen runt Azorerna. Undervattensfilmaren Joe Romeiro och hans fru, marinbiologen och filmskaparen, Lauren Romeiro genomsöker havet för att fånga hajen på film.