Christmas Next Door
Framgångsrike författaren Eric Randall är känd för sitt ungkarlsliv. När han får ansvar för syskonbarnen över julhelgen ber han grannen April om hjälp för att ge barnen en riktig jul, men finner själv äkta julglädje.