The Cheshire Murders
Denna fängslande dokumentärfilm handlar om skeendena kring ett trippelmord 2007 som skakade om den lugna orten Cheshire i Connecticut, och som ledde till en politiskt laddad rättegång där dödsstraff var en möjlig utgång.