Back in the Hood: Gang War 2: America Undercover
Detta är uppföljaren till dokumentären Gang War: Bangin' in Little Rock. Den återvänder till de våldsdrabbade gatorna i staden i Arkansas för en uppdaterad titt på gängmentaliteten som har påverkat en hel generation av unga människor.