August 4th: An Olympic Odyssey
Hylla en av OS-historiens mest händelserika dagar - fjärde augusti. Jesse Owens smädade Hitler, Sky Brown blir Storbritanniens yngsta OS-medaljör och Fanny Blankers-Koen krossar fördomarna om kvinnliga atleter.