Rikoksen Anatomia
Led by Kristiina Komulainen, we learn about crimes that have spoken about and touched Finns. In the new season, the Koskela teenage murder, the Tampere murder-for-hire case and the dismemberment of a motorcycle club will be covered, among other things.