Trapped: What Is Happening to Wendy Williams?
Explore Wendy Williams' struggles and the high-profile legal battle stripping her of rights. Wendy and insiders speak out, sharing exclusive details.
Explore Wendy Williams’ fall from TV fame to living under a strict, court-ordered guardianship. Wendy-insiders, colleagues, experts and Wendy herself speak out, sharing never-before-heard details about a secret relapse and her conflict with her guardian.