Sharkwrecked: Crash Landing
Paul and James team up off Palau to find out what it's like to crash in shark-infested waters.
Paul de Gelder and James Glancy team up again off the coast of Palau to bail out of an aircraft at 3500 feet to experience what it's like to crash into some of the world's most shark-infested waters. How will the sharks behave? Will the men get attacked?