Rick and Morty: Summer Meets God
Summer's new boyfriend isn't human, Jerry's in big trouble as usual, and Rick is well … just being Rick.
Summer's new boyfriend isn't human, Jerry's in big trouble as usual, and Rick is well … just being Rick. Don't miss the new Rick and Morty short, Summer Meets God from Takashi Sano, acclaimed director of the Tower of God series.