The Matrix Revolutions
Keanu Reeves returns as Neo in the final installment of the saga to lead the ultimate battle against the machines and save humanity.
Keanu Reeves, Laurence Fishburne, and Carrie-Anne Moss star in this final installment of the trilogy in which the future of Zion lies in the hands of Neo (Reeves), who leads the ultimate battle against the machines to free humanity.