Love You Like Christmas
Career-driven Maddie gets her plans derailed by car trouble. She ends up in a town in love with Christmas and ends up questioning her life choices.
Maddie is on her way to a client’s wedding but her plans are derailed by car trouble. She ends up in a town in love with Christmas, an unexpected encounter will have her questioning what she’s really been missing in life.