The Hunger Games
A teen girl living in a dystopian future must survive an annual televised fight-to-the-death event held in a fantastical manmade arena.
Defiant teenager Katniss Everdeen fights to survive in a future dystopia that requires its twelve subjugated districts to atone for their onetime insurrection through an annual televised competition known as The Hunger Games.