Expedition Unknown: Shark Trek
Josh Gates links up with his childhood hero, William Shatner, to boldly go where Shark Week has never gone before.
Josh Gates links up with his childhood hero, William Shatner, to boldly go where Shark Week has never gone before. The mission: enter shark-infested waters to understand the nature of fear and come face to face with an apex predator. This is Shark Trek.